brasil 2


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/engambam/public_html/blogtrei/wp-content/plugins/microkids-related-posts/microkids-related-posts.php on line 645

revin cu o obsesie mai veche (si cine sustine ca am idei putine si fixe are un argument in plus): brazilia vinde. brazilia vinde orice. chiar si coca cola…
un co-branding interesant, observat pina si de comentatorul unui meci de fotbal de la cm 2006, care zicea ceva de genul “chiar si bautura cea mai cunoscuta din lume (ca n-avea voie de la cenea sa zica coca cola) si-a schimbat culoarea cu care isi scrie numele”.

la un search superficial pe google poti descoperi ca coca cola a cochetat mai demult cu ideea. asta si pentru ca pepsi ne-a obisnuit deja cu ronaldo, roberto carlos si ronaldinho…

si iar imi amintesc de observatia unui bun prieten: “brazilia e un brand”. completez: pe cind protejat de copy-right?

paolo jr., basist la sepultura (cine-si mai aduce aminte!) rezuma intr-un interviu, prin ’92, esenta brandului (la ora aia) “brasil” : “pele, cafe, rio and carnaval”…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.