viral au ba, dis iz dă cuestiăn, frate!

m-am decis intr-o zi sa-m trag un blog de virale, numai pentru ca am primit pe mail, pe post de gluma zilei, celebra scrisoare in care Next dadea CNA-ului replica referitor la interzicerea spotului ‘basculanta’…
mi s-a parut acea chestie o miscare super inteligenta pentru a ridica auernesul agentiei. lumea din jurul meu era entuziasmata, toti ma intrebau daca am primit sau nu scrisoarea. daca am citit-o. ce parere am.
nici acum, la un an si ceva distanta, habar n-am daca Next a trimis vreodata scrisoarea cu pricina. habar n-am daca a citit-o vreodata ralu sau nu (fie-i tarina usoara!). mi-am imaginat atunci, si am ramas cu aceeasi idee si acum:

baietii si fetele de la next s-au intalnit (un pic ‘indemnati’ si de client) sa alcatuiasca o scrisoare de raspuns la interzicerea de difuzare. un pic nervosi (sau nu) au alcatuit un text asemanator cu ce a circulat apoi pe mail, iesit la prima mina. s-au distrat copios de ce ‘misto’ ar fi sa dea textul la CNA. dupa care cineva a zis: hai sa ne apucam dracu’ de treaba, si sa redactam comunicatul oficial. au trimis la CNA varianta cuminte. au dat variantei ‘haioase’ drumul pe mail… ca si ‘scurgere’. fie au alcatuit special un text ‘haios’ pentru difuzare pe mail, in semn de ‘protest’.

acu’, la un an si ceva, spotul french toast de la vel pitar, agita spiritele din nou. intamplarea face ca aceeasi agentie ‘scapa’ spotul pe net. insotit de un articol in evenimentul zilei… ‘o reclama ăăă… misto‘ crede si florin dumitrescu. si eu cred acelasi lucru.
nu mai stiu exact ce voiam sa scriu cind am inceput postul asta… l-am inceput din cauza ca manafu se intreba oarecum sceptic daca spotul asta e viral sau e un fel de teaser…
eu zic ca e viral. chiar si numai pentru ca a nascut ceva controverse…
sint deasemeni convins (prietenii stiu de ca – na ca iar am scapat cliseul asta cretin!) ca in acest caz nu clientul e cel care a avut initiativa. ci mai degraba agentia.
daca imi aduc aminte ce voiam sa zic de fapt, revin cu un leitar edit. daca nu, inseamna ca am plecat in concediu.
sanatate usoara. dupa cite felii si dupa cam cite posibilitati?

un raspuns la “viral au ba, dis iz dă cuestiăn, frate!

  1. uite, vezi, eu chestiile astea nu le inteleg. adica de ce sa dau drumul la un raspuns fals pe Internet, ca replica la o cenzura. de ce sa nu am curajul sa o trimit direct, oficial, semnata si parafata? ca nu se face? de ce sa ma fac ca scap ceva pe Internet doar ca sa arat ce grozav sunt ca pot ironiza societatea romaneasca actuala. cu siguranta nici o televiziune nu va difuza spotul cu M&I. si nu pentru ca vor fi amendati de cna. si doar pentru ca nu se face. asa ca, ma intreb eu, care e interesul la mijloc? ca am sansa sa am un raspuns/ reactie la ceva ce nu-mi place mie pe un target al meu, special. ca parca aia care mananca paine feliata nu se viseaza o Monica … nu zic ca nu e o reclama buna. e ok. doar ca, eu nu inteleg cateodata marketingul si miscarile astea din canalele de comunicare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.