May 17

a day that i’m glad i survived

Band: System Of A Down
Song:Lonely Day

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
This day that I can’t stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn’t exist

A day that Ill never miss
Such a lonely day

And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
A day that I’m glad I survived

May 12

victor, esti cel mai tare, tine-o tot asea!


salut premiul pe care l-a luat ‘albocalmin’ la editia de anu’ asta a effie, chiar daca la categoria ‘altele’.
client: sicomed
• brand: algocalmin
• agentie: spotlight advertising
• titlul campaniei: te doare romaneste, iti trece romaneste
• rezultate de vanzari: vinzarile algocalmin au crescut de la 13,7 milioane de unitati in 2004 la 16,2, milioane in 2005, cota de piata de anul trecut ajungind la 23,1%. cresterea a fost de 17,7%, fata de 12%, tinta fixata. in valoare, vanzarile au crescut de la 15,9 milioane RON la 28,5 milioane ROM, cota de piata din 2005 fiind de 25,1%.
articolul din capital e tot un fel de prima.

May 12

marginea-mi-as, bai nea mircea!

aseara. barfly. lume cacalau. aer irespirabil, de la fumul de tigara. coada la buda. concert margineanu.

am esuat acolo pe fondul unor lecturi din mircea toma in bedouaspatrufan (mai nou, doaspatru fan). eram curios dom’le cum cinta margineanu asta laiv de ramine toma intelectualul in cur de fiecare data.

poate din cauza fumului, poate din cauza ca trebuia sa astept zece minute pina sa ma pis, poate din cauza audientei alcatuita din fatuci si baietani ‘de agentie’ din ‘liga minor’ (genul giunior acaunt sau giunior progect sau giunior creativ), poate din cauza ca margineanu e de fapt la marginea bunului gust, tot ce mi-a ramas din concertul de aseara e o maare si infinita durere de cap.

pese: e a doua oara cind iau teapa pe mina lu’ toma, saptamina trecuta vaz’t concert e punct m punct i punct l punct. neimpresionant. copiala de prost gust.

pese doi: stau sa ma intreb daca nea’ mircea a ajuns sa recomande in fituica comerciala bedouaspatru acesti ‘interpreti’ doar pentru ca respectivii ajuta una-doua la actiunile de ‘ambulantza vama veche’ si ‘ambulantza delta’ si alte activitati ‘caritabile’ de produs bani (un mod un pic mai altfel de a face bani, recunosc) ai trustului ‘antitrust’ din care onor face parte.

pese trei sau pe pe se: si ca sa-l citez pe nea’ mircea de asta data dinescu in parafraza de actualitate din noica: ‘daca lu’ noica nu i-a fost rusine sa se lepede de goete, nici mie nu-mi e sa ma lepad de traian basescu’ nici mie nu mi-e rusine sa ma lepad de nea’ mircea toma…

‘of, si ce mult te-am iubit, paraschivo!’

May 11

curat compact coane fanica

semanalam aparitia editoriala a unei publicatii de interes general care, de ce sa nu recunoastem, va contribui in mare parte la informarea si educarea noastra de zi cu zi. daca mai adaugam ca e si gratuita, va veti da seama, dragi telespectatori, ca trustul de presa care editeaza aceasta publicatie chiar si-a propus sa devina un mecena, un deschizator de drumuri, gindindu-se la bunastarea mentala si spirituala a cetatenilor capitalei noastre dragi.
rubricile variate acopera toate domeniile de larg interes ale vietii cotidiene: bucuresti, national, international, economie, sport, people (SIC!), auto, viata sanatoasa, ghid bucuresti, program tv.
am ales astazi pentru dumneavoastra un citat din rubrica intitulata sugestiv ‘economie’, pentru a va arata, dragii nostri telespectatori cita bucurie ne va aduce in sufletele si mintile noastre de ‘people’.


citam: connexul s-a transformat in vodafone la inceputul lunii intr-o campanie impresionanta sub sloganul ‘traieste fiecare clipa’ marcata de musculita care traieste doar o zi. una din noile oferte la abonamente a fost cea cu un cent pe minut in retea in timp de doi ani, dar si cea cu telefonul mobil care costa un dolar.

May 09

brifcor te iubim, ca ca tine nu gasim


surprize-surprizele de pe rafturile supermarketurilor se intoarce. baietii de la romaqua mai dau o lovitura sistemului capitalist-imperialist prin relansarea a doua branduri de succes “pe vremea noastra”: brifcor si quick cola.

lasind gluma la o parte sau nu, ma intreb cit succes au brandurile astea comuniste sculate (SIC!) din morti… daca pe astia de la romaqua ii banuiesc de o relativa
confuzie (probabil ca se gindesc ca daca le-a iesit cu borsec, care are 200 de ani, si s-a inventat inaintea automobilului mai nene!, o sa le iasa si cu brifcor si quick ) pe cei de la excelent cu romtricolor ii banuiesc de stupiditate. iar pe baietii din agentii care le dau apa la moara unor marketing manageri cu ase nu ii banuiesc de nimic. le dau dreptate. prietenii stiu de ce.

de ce le-a iesit alora de la unilever faza cu dero, alt brand rosu de mare succes? hai ca asta-i simpla.

de ce le iese alora de la renault faza cu dacia? fara absolut nici o legatura!

abia astept ca teveul meu sony sa devina telecolor, fierul de calcat rowenta sa se faca electroarges la loc, masina de spalat whirpool sa redevina albalux, ciocolata poiana sa se faca la loc excelent-ciocolata cu lapte, laptele fulga sa se reambaleze la sticlele alea care unora le provocau fantezii sexuale si nu culinare, iaurturile danone o sa se dea la borcanelele alea mici-mici cu capac de staniol, inghetata snickers sa se faca la loc polar…

stau totusi si ma intreb, ce o sa se intimple cu telefonu’ nokia…