marketing si cinematografie

the mini one, “4 ani si 4 luni”, imi povesteste despre cinematograful sau. vrea sa se faca regizor, si ca sa nu-si bata capul prea mult cu distributia a decis sa-si faca si un cinematograf care sa-i difuzeze productiile proprii. in plus, e un mare fan promotii si marketing, toti trolii, fliz-urile si cataloagele din casa mea pot oricind sa spulbere orice urma de indoiala in privinta asta.

azi il preocupa foarte mult subiectul “pricing”, mai ales ca de vreo doua zile ma tot rog de el sa ma lase s-o duc pe mama lui la film (timp in care el trebuie sa stea cu bunica).

prima chestie, zice, daca doi adulti vin impreuna la cinematograful meu, trebuie sa plateasca 20 de lei fiecare. daca insa au cu ei cel putin un copil, platesc 2 lei pe bilet. nici nu mai conteaza daca toti sau fiecare.
a doua chestie, daca cumpara un meniu cu cola, platesc 20 de lei. daca insa iau un meniu cu ice tea, pentru copii, platesc 2 lei.
in felul asta, nu vor mai fi nevoiti sa lase copilul la bunica, si vor putea vedea cu totii mult mai multe filme.

pai da?!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.