ce m-a distrat la un moment dat si in ultima vreme a inceput sa ma calce pe nervi, sint vizionarii care-mi tot apar pe linkedin. mai intii am crezut ca-i o boala romaneasca, da’ dupa aia mi-am dat seama ca n-are cum. cum mi-am dat seama? pai amintindu-mi de publicitarii romani cu care aveam contact pe la inceputul anilor 2000, publicitari carora cand le citeai cartile de vizita sau semnaturile de mail, nu stiai daca sa rizi, sa plingi sau sa te scarpini in cur. abunda de strategici si creativi din ce imi aduc eu aminte. apoi au aparut plannerii, care m-au obsedat o vreme, pe la inceputurile internetului asta webdoizero. apoi a venit valul de antreprenori si marketeri. acu’ vad ca ne-au napadit vizionarii, care vizionari vin in cateva flavor-uri:
- Vizionar simplu: Visionary
- Antreprenorul vizionar: Visionary Entrepreneur cu frac’su Visionary Entrepreneur and Investor si var’su Visionary Entrepreneur and Investor si tata lor Founder Director & Visionary Leader
- Marketer-ul vizionar: Pragmatic Visionary Marketer
- Vizionarul sef, sau vizionarul de serviciu: Chief Visionary Officer si President and Chief Visionary
- Specialistul vizionar: Visionary Retail Architect , Technical Visionary, Learning Visionary, Communication Visionary, Product Visionary si Entrepreneurial Business Visionary
- Creativul (de mic) vizionar: Creative Visionary
- Creativul cu brand: Visionary Brand Builder, Visionary Brand Experience Leader
- Vizionarul aplicat: Applied Visionary
- … si cu voia dumneavoastra, ultimul pe lista vizionarul p-afarist: Visionary Outsider
nu ma crezi, da un search pe linkedin si te umpli de vizionari. cel putin vinerea asta.
mi-a placut asta.
pe linga vizionari avem mai nou ninja si guru(social media binenteles…).
pai ce, n-ar merge visionary retail ninja sau visionary applied guru?
la fel de bine se poate social media guru and passionate brand ninja builder...
deja am viziuni, vizuini pline de suini